Pluggis

I morse efter morgonträningen hade vi som vanligt styrka. Bara det att denna gången så fick vi inte komma in i gymmet utan fick gå ut på track fieldet istället. Där blev det uppvärmning och trots att klockan bara var 8 så var det redan runt 30 grader varmt så det svettades en del. Efter uppvärmningen fick vi veta att vi skulle springa 1,5 mile (2,4km) på tid, det var den sista delen av alla tester vi har gjort. 6 varv runt banan, pjuh! Jag menar vi är simmare av en anledning, funkar inte så bra på land! Jag var lite orolig att jag inte skulle klara det med min astma i värmen men det gick bra. Tog mig i mål på 13 minuter nånting. Nöjd med det.

När jag sen kom hem från eftermiddags träningen får jag ett meddelande av Laura, hon sitter och pluggar alldeles ensam i bibblan och börjar bli lite småhungrig. Så som den supersnälla sambon jag är så lagade jag lite Mac n Cheese och tog med mig till bibblan och joinade henne. Det blev några timmars seriöst plugg för i bibblan måste man vara tyst och viska och det är jag ganska dålig på så jag försöker hålla igen när jag är där. Blir ganska mycket plugg gjort då av nån konstig anledning :)
Det här är vårat fina bibliotek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0