Jonna på diet

Japp, jag har blivit satt på diet...
I morse hade vi bodyfat % mätning, och tydligen har jag 30% bodyfat, det är jag och de lite större tjejerna i gruppen som har över 30% haha!
Jag fattar inte riktigt hur jag kan ha samma procent som några av de andra för vi ser verkligen inte likadana ut i kroppen. Jag har mycket mer muskler än vad dem har.. Så jag vet inte riktigt hur bra den där mätningen stämmer.
I alla fall så sa coach Payne åt mig att han ville ha ner mig under 25% så nu får jag inte äta kolhydrater efter klockan 4.. Utan ska istället äta protein och grönsaker.
Jaja jag testar väl, så nu har jag varit och inhandlat en massa nyttig mat! Köpte till och med sparris! Det finns en första gång för allt:)

Idag har jag också fått mitt powerbalance armband! Jättefint! Och jag testade i morse att stretcha lite utan armbandet och nådde inte ner till marken. Satte på armbandet och nådde faktiskt ner till marken, så det funkar nog skitbra :) 
Flera av tjejerna tyckte att det var fint och häftigt så de skulle också beställa ett :)

Ni vet hur man säger att världen är liten, idag upplevde jag ett nytt exempel av det. Min sambo Anna som är från Falun har en kompis här och hälsar på. De gick på ett idrottsgymnasium i Växjö tillsammans, kompisen heter Annika och har simmat förut. När jag träffade henne i morse så tyckte jag att jag kände igen henne men kunde inte riktigt placera henne. I bilen hem från Publix pratar vi lite och det visar sig att hon har varit och praoat på NSG under första året jag gick där. Hon bodde inte hos mig utan hos Alice och Ida men hon följde med mig till skolan några dagar och var med mig på mina lektioner!
Världen är bra liten!

Annika simmade i Trelleborg när hon var på NSG och praoade

Kommentarer
Postat av: ma

Ha ha, är det du som valt Google-annonsen under ditt inlägg idag!?!!

Spännande saker det händer i ditt liv. Glad att jag slipper bli utsatt för ngn bodyfat mätning just nu!

Väntar på fler armbandsrapporter.

Puss

2010-09-16 @ 19:55:15
Postat av: Jonas

jag kanner igen henne jag med! :) vad kul!!

2010-09-17 @ 04:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0