Idol!!

Eftersom 75% av lägenheten förstår svenska så följer vi självklart svenska Idol :)
Det är mysigt med lite "familje" mys på kvällarna. Den här veckan joinar ju Annas vän Annika oss också.
Jag har redan en favorit. Hon som sjöng Samson! 

Idol mys i min säng, jag Annika och Laura

Anna gillar Idol :)

Annika och Laura myser

Spännande..

Imorgon ska jag träffa coach Niki och diskutera lite middagsalternativ. Men efter gårdagens shoppingtur känner jag mig redan en bit på vägen, så det ska nog gå bra det här.

Förresten är det så trevligt att handla mat här på Publix (vet inte om det är likadant på andra ställen), när man kommer in är det alltid nån som jobbar där som hälsar glatt på en. Och det räcker typ med att jag kastar en snabb blick upp mot skyltarna ovanför de olika gångarna för att försöka lokalisera nånting så kommer det fram nån annan som jobbar där och säger can I help you find anything ma'am? Eller nåt liknande. Så det tar inte så lång tid att handla för man får hjälp med allting. Sen när man betalar så står det en kille där som packar ner sakerna man handlat i kassar och lyfter över dem till vagnen igen och igår så till och med skjutsade han ut vagnen till bilen och lastade in allt i bilen! Här snackar vi service :)
Det enda jag inte gillar med att handla mat är delen då man måste betala..

Nej nu ska jag iväg och träna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast å andra sidan så slipper ju du de svenska priserna ;-)

2010-09-17 @ 13:37:57
Postat av: Andrea

TACK på förhand !

2010-10-20 @ 03:37:09
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0