Good job Laura!

Kom precis hem från Lauras fotbollsmatch! Och vi vann mot Fordham University!! Och Laura var självklart jätteduktig! :)

(Bilden är tagen från FAU's hemsida)

Förra helgen orkade jag bara uthärda 30 min i den stekande solen på läktaren så idag var jag mer förberedd. Vi tog med oss handduk att sitta på så att vi kunde sitta nere på gräset och jag lånade även Annas strandparasoll så att jag kunde hålla mig i skuggan, mycket behagligare.
När vi kom in på planen så delades det ut posters för några av sporterna där alla datum för meets och matcher finns med och gissa vem som representerar simningen: Jo JAG :)
Wohoo första gången jag är på en poster! :)


Idag är det ju val hemma i Sverige, och jag har faktiskt röstat jag med. Beställde en blankett hit och Anna och Laura fick agera vittnen och jag skickade in den för lite mer än 1 vecka sen, så jag hoppas att den kom fram i tid.
Anna som är lite mer politiskt intresserad och engagerad följer valvakan online. Det ända jag följer online från Sverige är Idol, förmodligen också melodifestivalen när det drar igång :)

Kommentarer
Postat av: ma

KUL! Tyckte väl det var ngt bekant över den där simmaren!!! Du får väl skaffa några ex att ha kvar.

Puss älskar dig/ ma

2010-09-19 @ 22:54:33
Postat av: Andrea

Fan vad coolt!! Jag vill också bli en postertjej! Wow :D

2010-09-19 @ 23:34:39
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: Andrea

.. och börjar kommentera..

2010-10-20 @ 03:35:12
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: Andrea

PS. Fordham university ligger typ en kvart härifrån!

2010-10-20 @ 03:36:07
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0