Steph's 21st!

Uppdatering efterfrågad, så här kommer den Amanch :)
Tävlingen mot FGCU kom och coacherna var lite vresig efter förlusten mot FIU vilket jag tycker är lite orättvist eftersom vi hade en ganska svag lineup, många simmade inte sina bästa distanser, jag simmade till exempel inte 200 fr utan 100 fj istället så sånt gjorde att vi förlorade endel poäng men det är whatever.
Ny förlust mot FGCU i alla fall men många simmade bättre så det var ju bra! Säsongsbästa på 200fr för min del men är fortfarande waaay to slow. 

Lördag kvällen bestod av festligheter till Stephs ära som just fyll 21! Det verkar vara ganska vanligt att mammorna hyr limousiner när det vankas laglig ålder här :) Och inte klagar jag! Alltid lite extra kul att åka första klass till klubben!
Här kommer lite bilder från kvällen:
Steph's pappa var med och förfestade 

Tisha gratulerar födelsedagsbarnet

Michala och Alan

Skåååål!

Alan och jag

Tjejerna framför vår ride! Och vi hade så sjukt roligt i limmon, en massa bra musik och supertrevliga tjejer!
I see you baby!
Pretty girls! Steph's kompisar hemifrån
Champagne var ju givet!

Mina sönosar Jordan, Michala och TBaby :)

Härliga tjejer!

Plantation tjejerna

Jag och Melissa

Good times!

Kvällens roligaste bild :)

Party i limon

Sötisar!

Glada tjejer

Tisha ser till att få en shout out till födelsedagsbarnet

Äntligen laglig :)

Träffade på Nikki och Alicia ute i svängarna också

Mer party i limon

Trötta men glada påväg hem efter en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: ma

Nä´men nu börjar det väl bli lite tjatigt!!!!!!!!!!!

Gud vá kul ni verkar ha,NJUUT!

Puss från din cyklande ma!

2010-10-11 @ 22:08:16
Postat av: Andrea

.. förstår hur..

2010-10-20 @ 03:33:44
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Vad kul du verkar ha det Jonna! När kommer du hem till Sverige igen?

Kram

2010-11-02 @ 20:50:58
URL: http://owenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0