Midnight madness

Skillad kille va!?
I torsdags var vi på peprally för basketlagen på skolan, deras säsong börjar snart så det skulle man tydligen fira. Inte var det nån som firade när simsäsongen började haha?
Fast det är ju kanske lite mer intressant att kolla på basket än simning om man inte är insatt i simning.
Spelarna presenterades en efter en och man fick veta vart dom kommer ifrån och hur långa dom är. Det är en vit kille i herrarnas lag, och han är riktigt snygg så det var ju ganska trevligt att kolla på.
Sen fick några ur publiken komma ut på planen och köra stress (ni som gick på Nibble med mig kommer nog ihåg vad vi brukade köra på rasterna) med några av basketspelarna och den som vann fick en signerad basketboll av laget, oh happy day! Nej men det var ganska roligt att kolla på. En kille var sjukt grym (som ni kan se i klippet här ovan) undrar varför han inte är med i laget?

Imorse hade vi beach practice, igen! Jag är typ chockad! Vi har inte haft en enda lördagsträning hittills, för antingen är det tävling eller så har vi beach practice. Jag klagar inte för beach practice är typ 100 gånger lättare än vanlig lördagsträning och vi körde hårt i fredags så det var skönt med lite vila.
Efter "träningen" åkte jag hem och käkade lite frukost och sen åkte jag tillbaka till stranden med Michala och Jordan. Guuuud vad jag har saknat stranden, har inte varit där på en månad typ! Så fick äntligen nyttja min nya Victorias Secret bikini :)

Ikväll ska jag hem till Michala och Jordan och chilla lite i deras bubbelpool, kommer nog bli mycket trevligt och i morgon ska vi ut och shoppa halloween kostymer! Yay! Halloween är så sjukt roligt här för alla klär ut sig!

Nej nu kanske man skulle plugga lite..
Ciao

Kommentarer
Postat av: Andrea

.. kommenterar..

2010-10-20 @ 03:31:49
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0