Life is what you make it

Igår skulle jag ha åkt till Miami för att fira Ewa som har fyllt år, och jag såg fram emot att träffa Jonas också men det blev ändrade planer för Jonas skulle upp tidigt och simma en open water tävling så då sket jag i att åka till Miami och stannade hemma istället.
Det blev en mys kväll i bubbelpoolen istället, kändes skönt efter en hård träningsvecka!
Jojo, Michala, Maegan, Emilie och jag

Och Graham såklart

Em & jag

Em har ett stadigt grepp om Jojo

the cute couple



Emilie bjöd in oss till hennes familjs oktoberfest idag så om nån timma ska vi iväg och äta en massa god tysk mat som hennes familj har hållit på att laga ända sen igår, spännande. Hennes mamma är tysk så det är en tradition de har. 
Kostym shoppingen får vänta några dagar tyvärr.
Nej nu måste jag hinna med lite Biodiversity innan jag åker!

ses!

Kommentarer
Postat av: ma

Har du snott Andreas´ "citat"!?!

Men livet du lever verkar ju inte helt fel!!!!!!!!!!!

Puss

2010-10-19 @ 20:56:26
Postat av: Andrea

Om jag..

2010-10-20 @ 03:31:12
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: Jonas

jag far se dig pa fredag igen! :)

2010-10-24 @ 04:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0