Happy halloween!

Då var det halloween igen då! Alltid lika kul att klä upp sig för halloween och se allas kostymer!
I år åkte vi inte till moonfest i West Palm utan stannade hemma i Boca.
Först var vi på fest hemma hos några simmare där stora delar av laget befann sig och senare gjorde vi också ett snabbstopp på en football fest men den var ganska lam så det blev en ganska tidig kväll ändå. Men roligt var det i alla fall!


Min kostym! Im a gypsy!
Och det var faktiskt flera stycken som frågade om jag var Esmeralda från Ringaren i Notre Dame, vilket var vad jag ville vara men jag hittade ingen bra svart peruk så det fick bli en röd istället.
Eszter och jag
Andrea tyckte att jag skulle färga håret rött :)
Lady Gaga och en av de sju dödliga synderna: pride
en björn, en gypsy, Steve Urkle och självklart en terrorist i bakgrunden
Freshman cuties
Ännu en dödlig synd, greed
Och här är envy
SkeppOhoj!
Peter Pan!

Jamaica som nunna

2st Mimmi

Mike slutade simma och flyttade till Jamaica

Greedy

Pluggis
Var också en dödlig synd, frossa tror jag

Lust, Barbie, pumpkin, gypsy och pride

Söta Mimmisar

Vet faktiskt inte vad Kristen skulle vara..

Några tjejer

Barbies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0