First dual meet

Första hemma tävlingen för i år avklarat. Dual meet mot FSU och FIU. Ingen succé där direkt.. Killarna simmade riktigt bra och många höll sig på samma tider som på inviten förra helgen, men dam laget var sämre. Och jag var inte alls snabb! Eller jo lite, simmade fjärilen på ungefär samma tider som förra helgen (1.00). Fast jag borde vara snabbare på 100, har ju gjort 57 förra året.. Men men.. Frisimmet var katastrof.. typ 2 sek långsammare på 100 än förra helgen. Illa!
Tror att det beror på att min kropp är lite trött. Den fick nog en chock efter förra helgens tävling och sen körde vi på ganska bra i gymmet i måndags och onsdagens simpass var inte att leka med. 8*200fr på 2,30 mål att simma 10sek över helgens tid vilket jag total failade! Jag tok dog och fick astma.
Men men, ny chans i morgon bitti, då simmar vi mot FGCU! Så då får jag träffa Vicky igen:)
Nej nu ska jag nog krama kudden en stund!

C ya

Kommentarer
Postat av: ma

Ge inte upp gullan, det kommer att gå bättre o bättre.

Skrutt med astman, verkar som du har besvär oftare nu för tiden, hoppas jag har fel!

Älskar dig

Puss

2010-10-09 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0