Bröllop

Ja det vankas giftermål!
Jag har hittat mig en amerikan så jag blir kvar här! Bye bye Sverige!
Neeej, skoja bara, men min kära vän Nicole ska gifta sig! Och jag ska vara brudtärna :)
Så för nån vecka sen åkte Rhi och jag till David's Bridal och provade klänningen som jag ska ha. Oprofessionellt värre så hade de självklart inte klänningen i varken rätt färg eller rätt storlek, så jag fick prova en storlek för liten som jag inte kunde stänga i ryggen ens (!), men hon som hjälpte mig sa att nästa storlek skulle bli perfekt, så jag hoppas att hon har rätt annars blir det kriiiiiis..
Skorna lär jag behöva öva en hel del på att gå i så att de sitter kvar på fötterna och jag inte ramlar!

Här är den vackra Bruden!

Och här är jag ( i för liten storkek och fel färg, klänningen ska vara röd och skorna svarta)
I februari är bröllopet, och min klänning finns att hämtas upp i början av november så då har jag tid att öva på att gå i skorna också haha!

Kommentarer
Postat av: Andrea

.. kanske du..

2010-10-20 @ 03:33:02
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0