All Florida Invite

Dålig uppdatering jag vet, det har varit/är mkt i skolan just nu men tänkte klämma in ett litet inlägg i alla fall innan jag springer iväg till träningen.
I helgen var vi i Gainesville och tävlade, All Florida Invite.
7 skolor var med på tjejsidan, bland andra Nova, Miami, Gulf Coast och Florida Southern vilket betyder att edt var en "massa" svenskar där! Hela 5 stycken var vi! Skojigt!
Fick äntligen träffa Jonas igen <3

Här är en bild på sverige gänget!

Jag, Linnea, Jonas, Fia och Vicky!

Tävlingen gick bra och det var kul att starta säsongen med en Invite. Simmad typ 2 sek fortare på 100fr (52,6) än vad jag brukar göra på vår första tävling så det känns kul!

Här kommer lite random bilder från helgen:

Stalker foto på Jonas :)

Japp jag var på riktigt stalker humör!

Eric, Csaba, Erin & Anthony på läktaren

Freshmen Kaithlin & Brian (från Jamaica)

Freshmen Kristen & Kyle

Nej nu måste jag pysa! Mer uppdatering efter torsdag lovas!

Kommentarer
Postat av: Jonas

riktigt bra helg :)

2010-10-09 @ 04:02:57
Postat av: Andrea

.. kul det är..

2010-10-20 @ 03:34:21
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0