Fri 19th

Kroppen har börjat vänja sig vid att sitta i klassrum och träna igen. Började ju bra med att jag missade att ställa om klockan så jag kom försent till criminal psych i måndags. Jag hade ingen aning om att det var dax att byta tid redan!

Coach Pain's nya regim har börjat att gälla i gymmet. Jag har varit på två pass so far och det verkar väl okej, ingen dramatisk förändring direkt. Men vi har tid klockan 6 på kvällen mån-ons-fre vilket är bra för då är vi typ de enda som är där. Nu har jag också tid att stanna extra efter passet och köra lite frivändningar och annat med Sky (vår gym coach) vilket känns jättebra.

Lediga fredagen började med inställd morgonträning! Gött! Det är bara Oliver här eftersom Steve är på NCAA och Nikki är på nån annan tävling, och han ville av nån anledning inte ha morgonträning själv. Kanske den lilla babyn som börjar trötta ut honom? Så Liz kom och hämtade upp mig i morse och vi åkte över till hennes hus och invigde hennes nya våffeljärn. Smaskigt med våfflor och jordgubbar till frulle!
Sen packade vi iväg oss till stranden och avnjöt en liten stund där innan vi tyvärr var tvungna att masa oss till träningen.
Käkade lite och skypade med mammsen och pappsen och sen var det dax för gymmet. Och nu sitter jag här.

Måste snart ta mig till skolans friidrottsplats där relay for life är i full gång. Ett event för cancer som vi deltar i, det går ut på att alltid ha folk gåendes runt trackbanan från kl 5pm till 7am imorgon bitti. Jag har 8:30pm-12am skiftet. Man behöver personligen inte gå runt hela tiden, man kan gå och kolla på alla stånd som finns där och köpa lite grejer om man vill, all inkomst går oavkortat till cancerforskning. 
Det blir nog lite plugg Tyler tror jag också.

Missade ju tyvärr 20 sport 1 team Baseball matchen pga relay for life. Hade gärna suttit där och spanat på Mr Handsome ;) Får bli en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0