SB 2010

Nu är jag tillbaka igen!!
Har spenderat några underbara dagar i Cancun, Mexico.
Vi bodde på ett fint hotell som hette Riu Cancun, en all inclusive resort mitt på stranden! Underbart!
Vi har solat, träffat trevliga pittsburghare, druckit goda drinkar och ätit god mat. Kunde nästan inte haft det bättre:)
Jag och Janelle bodde tillsammans

Och här är hela gänget som åkte, jag,Erin,Janelle och Melissa

Vårat hotell från stranden

Melissa och jag

Jag och Janelle

Vi och killarna från Pittsburgh

På upptäcksfärd

Vi hittade en stege..

The infinity pool

Vårat hotell

Sista kvällen käkade vi på en Japansk restaurang

utanför hotellet

Tillbaka hemma i Florida och det regnar... trist!
Så det är väl bara att ta tag i läxorna man har fått över lovet av alla "snälla" professorer..



Kommentarer
Postat av: ma

HÄÄÄRLIGT på alla sätt o vis såg det där ut att vara.

Tur att det var Florida ni skulle åka tillbaka hem till.

Puss ma

2010-03-13 @ 16:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0