Lite bilder och filmer från Relay for life

Lördagen spenderades på stranden eftersom det var strålande väder!
Sen kom Tishas föräldrar och hälsade på så de lagade middag åt oss. Så mycket godare än att äta i cafeterian. Nästa år ska jag bara äta frukost där tror jag, och laga mat hemma istället. Jag är så trött på cafeterians mat, det är samma hela tiden typ.
Efter middagen åkte vi hem till Bob och lekte lite med hans supersöta hundvalp.

Idag var det tänkt att vi skulle åka till nån golfklubb nånstans och sola och bada med Annas lagkompis, men det är mulet och ser ut att bli regn så det får bli nån annan helg istället. Snart ska jag träffa Tyler och Sam i bibblan och plugga lite inför vårat prov på torsdag.
Vad mer kommer hända idag då? En tripp till Target är inplanerad, och kanske filmkväll här hemma med god middag, låter ju inte helt fel i mina öron.

Här kommer lite bilder från Relay for life, kvalitén är väl inte den bästa för jag hade bara min telefon med mig:

Så här såg det ut, de vita påsarna runt banan innehåller ett "in memory of" till någon som har gått bort i cancer samt ett lysrör så det ser jättefint ut runt banan när det är mörkt. Folk går hela tiden runt på banan eller sitter hos en påse som de gjort till någon de känner. Det är ett väldigt känslofyllt event med många som sörjer nära och kära men samtidigt är temat "hope" och alla pengar går som sagt till forskning.

Olika föreningar har stånd inne på planen där man kan köpa lite allt möjligt eller spela spel eller sumobrottas..

Talangjakt hölls och senare på natten även "Miss Relay for life" där några killar hade klätt ut sig till tjejer och ställde upp.

Som sagt kvaliten är kass, men här dansas det och som ni ser kan Csaba och Rafael inte hålla sig borta.




Sen vill Anthony vara med också

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅÅHHH!!! I slutet film 3. Kommer du ihåg på gympan i skolan... X-cross, cha cha now smooth... :) den gjorde vi minns du?? <3

2010-03-22 @ 23:25:58
URL: http://grejenarden.blogg.se/
Postat av: ma

Hade varit kul att se Iron woman in action förstås!

PUSS på dig

2010-03-24 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0