Iron Woman

Igår under relay of life fanns det en tävling man kunde delta i, Iron Man för killarna och Iron Woman för tjejerna. Först ville jag inte ens vara med men några av tjejerna i laget övertalade mig att jag borde ställ upp, alla pengarna går ju till cancer, så till slut gick jag med på det och ställde upp.
Det gick ut på att under en minut göra så många armhävningar man kunde, och tjejerna fick göra "tjej armhävningar" på knäna så det verkade ju inte alltför farligt, sen fick man vila en minut och sen skulle man göra så många situps som möjligt på en minut.
För varje armhävning och varje situp fick man en poäng. Ledaren hade 115 poäng.
Så jag körde på så fort jag kunde med armhävningar på knäna och det var ju jättelätt i början men de sista 15 sekundrarna brände det rejält i armarna men jag hann med 80 st i alla fall.
Situpsen var inte lika jobbiga och jag hann göra 53 st så jag vann med 133 poäng! :)
50 dollar i presentkort att använda i köpcentret, kändes ju inte helt fel :)

Lite bilder och filmsnuttar kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Wow, jag är kompis med iron woman.

Du är DUKTIG Jonnis!!

Köp nått snyggt nu då!!

PUSS <3 / Mallan

2010-03-21 @ 09:47:17
URL: http://grejenarden.blogg.se/
Postat av: ma

Kul!! Du ser det gäller att ta för sig o testa det mesta man vet aldrig vad det för med sig. Jag håller m Malin på alla punkter!Puss

PS Nu snöar det så att skogen har fått julkortsmotiv igen!!!! INTE kul

2010-03-21 @ 14:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0