Disney inplanerat!!

Träningsverken ifrån Iron Woman börjar ge med sig nu, var jätteöm i armbågarna efteråt..

Nu är en tripp till Disney World inplanerad också!! :)
Tisha's farbror jobbar där så han har fixat fribiljetter åt oss, så den 16e april åker vi hem till Tisha i Orlando och sen den 17e ska vi leka hela dagen lång på Disney World, the happiest place on earth!
Längtar!!!

Igår var jag på min första baseball match, intressant.. Vi vann i alla fall och efter att ha frågat typ en miljon frågor om hur spelet funkar till Arielle, Rhi och Max så tror jag att jag fattade i alla fall lite grann!
Max försökte få mig att förstå football också, men då blev det nästan lite för mkt information att ta in på en och samma kväll, får väl jobba lite mer på det sen när dem är i säsong nästa termin.

Snart kommer VSS till Florida!!! Ska bli kul att träffa dem igen! Jag åker antagligen dit nån helg och tränar nåt pass med dem, ska bli roligt!

Nej nu ska jag slipa lite mer på mina testfrågor till Sociology of Sport provet som jag har imorgon! En massa plugg med Tyler blir det ikväll!
Och så ville Doug att jag skulle träffa hans nya kille Mike också, han är här och hälsar på från LA, så jag får väl klämma in ett lite möte där mellan löpningen och styrkan ikväll.

Kommentarer
Postat av: ma

Gud vá kul! Lek för mig oxå!!!!!

Härligt att få träna m VSS:arna i Florida, jag tror de kommer att tänka på dig under resten av alla sina träningspass hemma i V:ås se´n!!!!

Puss Ma

2010-03-24 @ 22:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0