Bike adventure!

VSS:arna är i Florida nu så till helgen ska jag åka och träna ett pass med dem, de är i Plantation, bara 1h från Boca!
Anna har varit borta hela helgen och golfat, men jag och Laura bestämde att vi inte skulle låta en så fantastisk dag som det var i lördags gå till spillo och efter morgonträningen och frukost med Bob i cafeterian så hängde han på vårt lilla cykel äventyr till stranden. Det tog bara en halvtimme ungefär att cykla till stranden och det fanns cykelväg hela vägen! Något som inte är så vanligt här i Florida.
Lite svårt att få med alla när man tar kort över axeln..

Laura!

Bobby!

Ja se där! Skyltat till och med

cykla cykla!

Stilstudie av Bobbylicious ;)

From the bridge.. 

Nästan framme

Det var ett smart drag att cykla, Tyler spenderade 2h på att hitta parkeringsplats..

Framme!

Häärrrligt!

Dax att slappa!

Onsdag= A1A run, en timmas löpning mellan Spanish river beach och Palmetto beach, den här veckan var det dock bara jag som dök upp. Självklart var vår tränare Niki där och hennes pojkvän Tony också. Båda dom tränar en massa och tävlar i triathlon och maraton och sånt så de är ju en aningen bättre löpare än vad jag är men de la sig på min nivå så jag överlevde!

Igår var vi på Draft House en sväng, en bar som tydligen är väldigt populär för det var packat där inne! Kunde knappt ta mig fram till baren för att få mina gratis drinkar, Ladies drink free, det är så det ska vara! Efter en timme tröttnade vi dock så det blev inte så sent.

Idag har jag fått PAKET!!!! Från mamma och pappa, det innehöll godis och en tidning och två födelsedagspresenter som jag inte får öppna på typ två veckor! Det blir kämpigt att hålla fingrarna i styr, får nog be Anna att gömma dem för mig :)

Nu ska jag snart iväg till gymmet, alltid intressant att se vad Sky hittar på för nåt. I måndags blev det debatt för han hävdade att det var helt "galet" att vi simmade så mycket under våran off-season. Han tyckte att vi bara skulle köra landträning och styrka med honom varje dag. Men jag försökte förklara för honom att det går inte att göra så för man tappar så mycket vattenkänsla om man är ur vattnet så länge. Då fick han medhåll från några av de Amerikanska simmarna att vi skulle ju kunna simma några passa där vi bara körde drills..
Sen säger han "jag är football spelare men har inte spelat på 2 år men jag kan lova er att jag kan kliva ut på den här planen idag och ändå vara bättre en många av FAU's spelare" så han trodde att det skulle vara likadant för simmare...
Suck! Vilken träskalle...

Aja måste kila!



Kommentarer
Postat av: Krille

Jag håller med din styrke tränare..simma behövs inte direkt..det e bara jobbigt när man e trött.

2010-04-01 @ 00:10:38
Postat av: Andrea

Jonna din segis!!

Uppdatera lite oftare tack. Det blir ju långtråkigt att kolla din sida hela tiden och så är det samma heeeeela tiden.



Härlig dag du haft btw!

2010-04-06 @ 16:53:36
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0