Last dual meet for the season

I går var vi i Daytona Beach och simmade mot UNF och DBCC!
Det var kul för det var "en massa" svenskar där, eller ja i alla fall två och en halv!
Carro simmar för UNF och Deniz simmar för DBCC och så var min Sable där också! Hon pluggar till Pilot i Datona och kom och hejade på mig :)
Här är mitt 50fr: (bana 3)
Kändes väl inte superbra, lite segt och inte alls så sprintigt efter en hård veckas träning. 24,6 tror jag att jag hade. Men nu har vi en "mellan vecka" när vi kör på ganska hårt men inte så långt och sen veckan efter det så är det toppning fullt ut :)

Här kommer lite bilder från tävlingen:
Emilie, Jordan och Ewa 

Erin, jag och Rhi

Doug is getting ready!

Min SABLE!!!!!! <3

Deniz och jag

jag och Carro

Alla svenskarna

Alla svenskarna

Vi hann precis hem för att se de sista 5 minutrarna av basketmatchen FAU vs FIU

Utklassning!!!

This is one of the reasons why we love Doug!! :)


Kommentarer
Postat av: Deniz

En liten notis.. Vi gick från DBCC förra året till DSC nu ;)

Bra jobbat i helgen! Alla vinster om jag inte minns fel för dig?

2010-02-01 @ 01:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0