Jan, 27th

Tack Anders! Ja jag tror att det är mitt första rekord i långbana,
Men fler ska det nog bli! :)

Bara 4 morgonträningar kvar nu, såååå skönt! Äntligen ska man få sova lite! Vi har nämligen fått gym tid kl 7 på de mornar då vi inte simmar kl 6, tack för den lixom..
På tal om gym, igår när vi gymmade så körde jag DB press med 30 lbs, då kommer våran gymcoach fram till mig och säger att jag använder för tung vikt, och när jag säger att det inte ens är tungt för mig svarar han: "Jo det är det visst" som om han vet hur det känns i mina muskler.. Jag blev så irriterad och minns inte vad jag svarade men han sa i alla fall åt mig att jag ville väl inte ha "killmuskler"?
Whatever sa jag och hämtade 35 lbs istället.. När jag berättade för Oliver så skrattade han bara och sa att jag inte skulle lyssna på honom för jag är typ den enda tjejen som anstränger mig i gymmet.
Jag tror inte att vår gymcoach är van vid att träna tjejer, för han tycker att tjejer bara ska använda fjuttiga vikter..

Igår plockade jag och Anna ihop julgranen förresten, det var på tiden!
Annars har jag haft en trevlig helg med mina rummisar, skrattat så att jag fick kramp i magen typ:)

Jag, Laura och Steph


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Du är skitsnygg på den där bilden kojven! Hoppas du mår bra! PUSS

2010-02-06 @ 16:10:52
URL: http://owenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0