Äntligen uppdatering

Dålig uppdatering, jag vet, sorry..
Jag är tillbaka i Florida, och för att få er att känna er lite bättre kan jag meddela att det är fucking freezing på ren och skär engelska..!

Flygresan gick bra, lite turbulens innan vi mellanlandade i New York bara. Några skrek lite förskräckte och två ungar spydde, men annars gick det bra.

Nyåret firades in i West Palm Beach, trevligt trevligt.
Här kommer lite bilder:

Fixar oss fina på hotellet

jag, Csaba, David & Doug

jag och mina hungarian hotties

Clematis street West Palm Beach

Csaba, Jay, DAvid & Doug

Erin, Doug & David

Me, Janelle & Erin

Några av tjejerna

party people

jag, Liz, Jenn, Eszter & Janelle

Träningen rullar på, fast graderna sjunker allt mer dag för dag.. Nu är det runt 6 grader på mornarna och 15 under dagarna.. Kallt!
Coach har varit vänlig nog att ställa in 6am practice eftersom det är nästan nollgradigt så pass tidigt så nu simmar vi bara kl 12-2 då det är någorlunda "varmt".
Hanna är här och hälsar på nu! Mycket tevligt! :)
Så nu ska vi leka :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0