Zumba

Tack Deniz! :)
Och självklart måste jag rätta mig, DBCC heter numera DSC! Jag får säga åt min tränare att uppdatera sig lite tror jag :)

Jag och Laura har varit flitiga zumba dansare den senaste tiden. Jag har lärt mig stegen lite bättre nu men är fortfarande mer åt supergympamorsa hållet än sexy latino.. Men det är kul, och vi kan ju inte bli sämre i alla fall :)
Doug kom med oss en gång förra veckan och han älskade det!
Vi har i alla fall dansat så mycket zumba att jag har fått en muskelknut i vaden. Inte så skönt, så jag måste gå till våran trainer varje dag för behandling. Fast jag klagar inte så mycket för man träffar ofta på stiliga baseball spelare där inne :)

Nu börjar vi snart toppa, så skönt för jag känner mig riktigt sliten! Jag ser verkligen fram emot nästa vecka när jag inte har några fler morgonträningar! Å vad skönt det ska bli att sova, gillar inte när 6:30 klassas som sovmorgon..

Btw! Min roommate förra året, Liz, har också skaffat en blogg! Här är adressen om ni är intresserade av att läsa om hennes vardag:)

Kommentarer
Postat av: krille

emm jonna..fuck baseball

2010-02-03 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0