In Nashville for Conference!

I söndags var ett danskt simlag och hälsade på! Väldans trevligt!
Det blev lite kaos i början för lägligt nog var mina pengar på mobilen slut så ingen kunde få tag på mig när de väl kom till poolen, men djungeltrumman gjorde sitt och jag fick höra att de väntade utanför min lägenhet så det löste sig som tur var.
Tränaren är svensk, nämligen Stefan Wiking, mycket trevlig man det där! Och danskarna var trevliga också även fast dom är lite svåra att förstå när de pratar danska :)
Jag gav dem en liten rundtur runt campus och de verkade gilla vad de såg så det var ju roligt! Kul att få leka tour guide lite:)

Nu befinner jag mig på lite kallare breddgrader, nämligen i Nashville, TN.
Det snöar till och med här! Så självklart var lyckan stor hos några Floriadians som aldrig sett snö förr.
Idag har vi simmat in i tävlingspoolen, som för övrigt ligger bara 200m från hotellet, nice! Och i morgon stundar 4*50me där jag ska simma frisims sträckan  och 4*200fr där jag troligtvis har sista sträckan. Ska bli roligt!

Nu ska jag sussa!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: ma

Lycka till och ha så himla kul. Hälsa alla vi känner, speciellt Jonas!!

Nu ska jag försöka stanna jorden för det är lite gungigt just nu! Resan gick jättebra men det har varit en låååång dag!

Puss

2010-02-18 @ 01:15:03
Postat av: Stefan Sandberg

Lycka till på tävlingen!

2010-02-19 @ 23:53:10
Postat av: mathilda

Hej! Måste först säga att du har en bra blogg, intressant att läsa om någon som också simmar!

Jag har en fråga, hur känner du inför tävlingar? Blir du nervös, astaggad eller tänker du inte så mycket? Ha det bra!

2010-02-20 @ 13:36:00
Postat av: Anna-Maria

sjukt att vissa aldrig har sett snö förut, de borde komma hit för här är det sjuuuukt mycket snö!!

2010-02-20 @ 22:25:39
URL: http://owenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0