Steph's Bday!

Nu har pluggisen tagit paus!
Hade prov i sociology of sport i torsdags, man skulle svara på två frågor i uppsatsform och vi fick 5st frågor en vecka i förväg så man hade lite tid att förbereda sig, man fick till och med skriva ut svaren och ta med dem och bara skriva av dem. Det var ganska skönt men man fick skriva fort för man hade bara 80min på sig. Men jag fick med det mesta/viktigaste så jag hoppas att det gick bra!

Uppdatering från Steph's födelsedag utlovades ju sist så här kommer den.
Min sambo Steph fyllde 21 så det skulle ju självklart firas!
Orginal planen var att ta en limmo till Miami men eftersom hennes födelsedag inföll samtidigt som Super Bowl var i Miami så var allt typ 10 gånger dyrare än vad det normal skulle ha varit så vi fick nöja oss med en taxi till Fort Lauderdale. Vi tar limmon en annan dag :)
Kvällen blev väldigt trevlig med en massa dans! Kan ju inte bli annat än trevligt med det här gänget!

Birthday girl!

Doggelito var självklart med!

Det värmdes upp med lite fjant dans hemma 

Gruppfoto minus Xiaro take one

Gruppfoto inklusive Xiaro take two

"Im from here! Im from here! I almost moved here!"

Happy Birthday Steph!


I love my roommates! <3


Idag fick vi våra dräkter till Conference, TYR light tracer eller nåt sånt heter den, kändes helt okej att simma i så jag är nöjd. Men kommer nog simma finalerna i min arena dräkt i alla fall.
Bara några dagar kvar nu! Vi åker på tisdag och sen börjar det på onsdag kväll:)
Jag känner mig ganska redo, men framför allt ska jag gå in för att ha roligt för då har man inte så mycket press på sig:)

Nej nu ska jag göra mig redo för vår team dinner!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0