tillbaka till verkligheten

Efter finalpasset i lördags hade vi team dinner på en mysig restaurang i närheten av badet. Var klara med den runt 11:15pm så tillbaka till hotellet, packa lite inför hemresan och sen vid midnatt var det samling i lobbyn igen för de traditionsenliga mötet där coach pratar lite om säsongen och sen får alla hålla ett litet tacktal (observera ALLA) och eftersom vi är runt 30 simmare så tar det sin lilla tid.
Var klara med mötet strax efter 1am och då var jag så trött att jag slängde mig i sängen så fort jag kom innanför rumsdörren för bussen till flyget gick 6:30am..

Nu är jag tillbaka i skolan, usch vad tråkigt.
Vi kom hem igår och det var så skönt att komma tillbaka till värmen!
Det blev en kort visit till stranden innan solen gick i moln och sen på kvällen var det ju självklart Hockey eftersom Sverige spelade mot Finland och det för tillfället är hela 3 stycken finländare i lägenheten. Laura har två kompisar här och hälsar på!
Matchen började vid midnatt så det var lite svårt att hålla sig vaken men jag klarade två perioder! Och mer än så behövdes ju inte, så gött att vi vann!

Jag har förresten blivit nominerad till female athlete of the year! Kul! Så får se vem som vinner det.

Idag har vi ledigt från simningen men imorgon börjar vi träna igen... Då har vi off season practice i två veckor och sen får vi spring break ledigt! Då ska jag åka till Cancun med Erin, Melissa och Janelle! Ska bli så roligt! All inclusive resort, here we come :)

Nej nu måste jag sluta skjuta upp den här Europa uppsatsen. Det vore ju pinsamt att faila den klassen bland alla amerikanare!

Kommentarer
Postat av: ma

Grattis till en bra tävlingshelg och alla nya pers!!!

Duktig du är. Skönt för dig att få koppla av på springbreak.

Kul med nomineringen, du vet vem vi röstar på!!!!!

Det känns skönt att ha dig i ett relativt mjukt element som vatten när du tränar o tävlar. Vi är precis hemkomna till hotellet efter ca 17 tim på Columbian University Hospital m Andrea.(det var ung som vi sett på de am TV-serierna!) Det blir nog bra och hon har varit tapper, men nu är vi trötta.

Berättar mer på Skype, var räddd om dig

Puss ma o pa

2010-02-23 @ 18:01:29
Postat av: Gunilla

Hej

Vi åker till Palm Beach nästa vecka? På vädersidorna ser det ut som det inte är så varmt i FL. Stämmer det eller är det ok? Ha det så härligt i Cancun.//Gunilla

2010-02-25 @ 22:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0