Feb 6th

Idag har jag varit på stranden för första gången den här terminen! Underbart!
Har verkligen saknat den, min älskade strand!
Tyvärr var det typ sandstorm så vi stannade inte allt för länge, men lagom för att verkligen kunna slappna av och njuta lite:) Inget är så avslappnande som att ligga vi stranden och höra vågornas brus.
När vi började få sand djupt in i hörselgångarna och upp i näsan så bestämde vi oss för att åka hem.
Nu har vi beställ pizza online och sen ikväll ska vi fira våran rummis Stephanies födelsedag! Det ska bli jätteroligt!
Här kommer lite bilder från stranden:
plugg plugg

Laura och Anna panna

Hur många av er kan plugga på stranden i februari ;)
Okej då, inte jag heller, jag somnar efter några minuter...

Vi gick nästan ner i vattnet

Men det var lite för kallt...!

Igår såg vi Dear John på bio, och än en gång satt jag och Doug där och snörvlade! Filmen var bra men jag tycker att boken var bättre, fast så brukar det ju vara.

Nej nu ska jag käka pizza!!

Kommentarer
Postat av: ma

Äckla dig lagom du! Sverige bjuder idag på ett fantastiskt vackert,soligt och skönt vårvinterväder m takdropp och smältande istappar. Mycket njutbart långpromenadväder och känslan att nu är vi på väg åt helt rätt håll även här!

Sandstorm har aldrig varit min grej!!!

Há det bra Puss ma

2010-02-07 @ 14:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0