pinsamt biblioteks möte

Nu är det bara väntan kvar. Vänta på att få veta om jag klarade mitt biodiversity final exam eller failade...
Jag hoppas på alternativ nummer ett men alternativ nummer två flåsar mig lite i nacken känns det som.
Jag hade pluggat hur mycket som helst inför provet men fattade ända bara en bråkdel av det, i vissa frågor var det enda jag för stod av frågan orden "which" "is" "and" och "the".....................FML

Efter provet mötte jag upp min kompis Gabe i biblioteket för att gå över materialet inför Cognition provet en sista gång. Jag känner mig så mycket bekvämare med det här materialet för jag kan faktiskt förstå teorierna och informationen, vilket gör det mycket lättare att reflektera över.
Om nån däremot säger Phylum Onychophora en gång till så kräks jag nog!

Jag lider nog lite av sömnbrist och det känns som att ögonen blöder efter att ha läst så mycket, så efter 45 minuter i bibblan tog jag mig en liten mini break och lät tankarna vandra lite, a.k.a sitta och stirra tomt framför dig med halvöppen mun och fåraktigt ansiktsuttryck. Drogs lite halvt tillbaka till verkligheten när jag hör någon skratta lite, det hade tydligen satt sig en kille i den tomma stolen jag satt och stirrade på.
Late nights huh?
(jag nickar)
A lot to read?
(jag nickar)
Just had a test?
(jag nickar)
Brain feels fried?
(fortsätter mitt nickande som jag misstänker inte ens har upphört mellan frågorna och kommer äntligen ihåg att stänga munnen)
Killen garvar lite högre den här gången och jag rycks lite smärtsamt tillbaka till verkligheten när jag inser att jag inte ens känner den här killen och att jag måste ha sett ut som en riktig retard och rodnar något förskräckligt. 
Som tur är drar Gabe mig i armen och säger att det är dax att gå så att vi inte blir sena till provet. 
Jag skrattar lite generat och önskar den okända killen lycka till på hans prov och smiter iväg..

Min cognition final gick däremot 1000 gånger bättre! Den var så lätt att jag var tvungen att hålla mig från att sitta och fnissa under provet.. Kanske berodde det på den starka kontrasten från biodiversity provet jag skrev en timme innan, eller det pinsamma mötet med okända killen i bibblan. Jag vet faktiskt inte.

Nu har jag bara ett prov kvar! Thank goooood!

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahahha! Such a retard (sagt som han i the Hangover)

Kan du inte göra bort dig lite mer så du kan pigga upp mina dagar? :p <3

2010-12-07 @ 21:02:31
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: ma

Vadå pinsamt !? Det var ju en okänd kille! Kul att kunna bjuda på ngt så´nt, det kanske gjorde hans "tråkdag" eller ngt så´nt!!!!!!!!

Håll ut o lycka till. Snart är du hemma!!!

Puss

2010-12-07 @ 23:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0