Hej från ett blåsigt Boca

Vi har haft ett par varma dagar nu, igår till exempel var vi till och med en sväng till stranden! Men det ryktas om en ny kallfront och det blåser ganska kraftigt idag, bara 16 grader så kanske var det årets sista stranddag igår :(
Men det gör inte så mycket, bara tre veckor kvar av året så jag klarar mig nog :)

<3

Clemson är här och tränar i vår pool och på onsdag ska vi tävla mot dem också. På lördag ska vi tävla mot Denver, Rice och Cincinnati (kanske nån mer kommer inte riktigt ihåg) så då får jag träffa Jossan och Liz!!!! Och min favorit Australiensiska Melissa!

Idag har varit värsta slappardagen. Efter morgonträningen hade vi dryland med running option, jag tog the running option för jag ville inte frysa häcken av mig på pool kanten.. Blåste dock så mycket att ibland kändes det som att jag stod still när jag sprang! Efter träningen släpade jag mig hemmåt, käkade lite ägg och kröp ner i sängen igen. Sen har jag legat där och kollat på Pretty Little Liars hela dagen, med en liten mat paus. Nu ska jag snart dra mig till träningen igen!
Blir nog bio ikväll med Liz och Ryan, the Tourist med Johnny Depp och Angelina Jolie!
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0