telefonen funkar

Nu har jag fixat så att min svenska telefon funkar här, fick byta från at&t till T-Mobile men har hittat en billig pay as you go  plan där jag bara behöver betala 15 dollar/månad för unlimited texting och sen 10cent/min för calling.
Det tog lite mer än en timma ett fixa för killarna som jobbade på Radio Shack verkade ju inte vara the brightest crayon in the box precis. Sa kanske 14 gånger att jag skulle ha unlimited texting och pekade ungefär 24 gånger på pappret, ända signar de upp mig för unlimited text AND TALK för 50 dollar i månaden. Så då måste de ringa upp nån och byta min plan och det var en massa krångel men nu ska det vara rätt i alla fall!
Det kom in en pratglad man med rullator som berättade att hans ben var sönder för att han hade spelat Football i college, men det hade varit värt det för han hade haft kul i alla fall.. Vet inte om jag skulle hålla med, om man behöver börja använda rullator vid 50 års åldern för att benen är paj.. Han frågade direkt om jag och Anna var från Tyskland, Irland eller Sverige, han kunde se det på våra ögon sa han, och vi hade inte ens hunnit säga nåt än annars brukar folk alltid säga "oh you have an accent, where are you from" men den här filuren såg det tydligen på våra "svenska ögon"..
Nej nu ska jag lämna in lite papper för jag saknar några böcker till en klass fortfarande. Sen blir det träning och sen pizza party hos Michala med alla de nya Freshmen tjejerna, kommer nog bli kul!
bye

Kommentarer
Postat av: Jack eller Rose

Baby! Förklara för en teflonhjärna, kan man messa dig på svenska nummret och det funkar så man inte får svar 3 månader senare??

PUSS <3

2010-08-28 @ 19:42:34
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0