almost done!!!

Anna: Mitt major är psykologi och jag ska antagligen välja sociologi som minor för jag har redan läst så många sociologi kurser. Det är väldigt intressant vilket gör det lättare att plugga. Jag föredrar det istället för att sitta och traggla en massa tråkiga business kurser och jag är intresserad av att jobba som idrottspsykolog i framtiden.

Nu har jag ett litet break från prov, nästa prov är på tisdag - statistics, och sen har jag mitt sista prov i criminal psychology på onsdag och sen på TORSDAG åker jag hem, så jag landar i SverigeFREDAG!
Shit va fort det har gått, redan två år avklarade, bara två kvar nu. Fast det är nästan så att jag önskar att det var fler år..

Jag satt uppe till två igår natt och skrev klart frågorna till sociology of sport provet. Satt i biblioteket med Tyler en stor del av kvällen. Biblioteket är alltid fullt av studenter under finals week, och det är ganska kul att observera olika människor där. Vissa är smått hysteriska och bläddrar febrilt i sina anteckningar. Andra har redan gett upp av utmattning och ligger lealösa med huvudet i boken.. Självklart finns det också personer som tar det chill och har läget under kontroll :)
Inför provet får vi 6 frågor en vecka innan som vi ska svara på i uppsats form. På provet väljer Dr Evans ut två av frågorna som vi ska svara på, men vi får skriva klart svaren innan testet och bara skriva av det på testdagen så det är ganska skönt.

Nu ska jag sova lite innan träningen och efter träningen har jag terminens sista möte med idrottspsykologen Mitch, men vi ska fortsätta jobba över sommaren via email.
Sen blire bio ikväll med världens bästa rummisar! The back up plan!

Kommentarer
Postat av: ma

Ja tänk vad fort det här året gått! Håll ut det sista nu, fast du verkar ju ha läget under kontroll. hälsa dina härliga roomisar o önska dem ett skönt "lov".

Puss

2010-04-29 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0