Träning med VSS!

I lördags åkte jag och Arielle till Plantation Aquatic Center för att träna ett pass med VSS.
Väldigt kul att se dem igen och de verkade gilla Florida så det är ju bra!
Arielle tyckte att det var jättekul att träffa min simgrupp och få uppleva en "svensk" träning:)

Jonas var också där! superkul att träffa honom igen! Hoppas på att det blir oftare från och med nästa termin;)

Arielle, jag och Jonas 

Efter passet bjöds det på lunch på hotellrummet, mkt smaskigt! Och sen var vi kvar där ett litet tag tills de skulle iväg och träna igen. Då åkte vi tillbaka till Boca och kollade på vår Baseball match, som vi tyvärr förlorade..

Nu måste jag plugga lite statistics, världens mest ointressanta och onödigaste ämne..



Kommentarer
Postat av: Arielle Newnam

jag älska svensk svämmande och turistbuss. sådan en nöje dag. Tack själv Jonna för väljer FAU. Älska du!!



2010-05-23 @ 04:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0