Påskhelgen

I helgen har jag varit hemma hos Rhi och bakat en påsktårta i form av en kanin!


Fin va? :)

Sen har jag och Laura besökt vår nybyggda Rec pool, super nice!! Den tillhör det nya gymmet och är sprillans ny och väldigt fräsch. FAU eleverna har det inte så illa ställt ;)

Det finns massagebubblor för ryggen i mittendelen där man kan sitta om det blir för varmt i solstolen.

Nice!

Sen målade jag Rhi och Laura ägg! Väldigt längesen jag gjorde det sist så jag kände mig som ett litet barn igen:) Bilder kommer lite senare när Rhi har skickat dem till mig!
Middagen med Rhi och hennes mamma var jättegod och proppmätt rullade vi iväg till bion och såg The Last Song, väldigt bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0