No phone, no keys...

Jag har förlorat all kontakt med verkligheten! Känns det som i alla fall.. Jag har lyckats tappa bort min mobil, mina nycklar och mitt skol ID.... Great job!
Så jag har haft några kaotiska dagar då jag knappt har kunnat ta mig in i lägenhetskomplexet, lägenheten eller kunnat kontakta någon... Jag fattar inte hur jag kunde tappa dem..! Dumma cykel, allt är dens fel! Hade den inte fått punka så hade det aldrig hänt!
Usch jag mår så dåligt när sånt här händer..
Och tänk då dom som tappar bort sina små barn.... ojojoj..
Så egentligen är det inte så farligt, det är ju bara materiella ting.. Fast jag älskade min telefon.. Och det blir dyrt att byta lås..

Men över till nåt roligare. I går hjälpte jag till att bygga hus! Eller själva huset var redan byggt så jag fick måla garaget och lägga skyddspapper på golvet i hela huset. Det var ganska roligt faktiskt, framför allt att tejpa fast pappret på golvet, det kändes som man slog in ett jättestort paket :)
Habitat for Humanity heter organisationen som anordnade det här och de bygger hus åt folk som tjänar mindre än vad som anses vara låginkomst. De här människorna måste ha ett fläckfritt criminal record, och måste ha bra credit score och kan inte ha ägt ett hus innan och de måste också hjälpa till minst 500 timmar och bygga huset. Organisationen är mestadels volontärer, som vi var. Så det var ganska kul att göra, kändes bra att hjälpa nån som har det sämre ställt och husen är väldigt fina! Det är inte några trailerparks vi pratar om här utan vanliga fina bra hus i bra områden.

Ikväll ska jag ha min födelsedags middag på cheescake factory! Jag vet att du är avis nu ;) hehe!
Ska bli så mumsigt!!!
Och sen ska vi antagligen gå ut och fira lite nånstans! Hoppas det blir kul! 
Och Doug kommer också! Har inte sett honom på jättelänge känns det som, han sticker till California så ofta han kan för att vara med sin pojkvän. Det värsta är att han flyttar dit också i maj :( Och lämnar mig helt ensam här! Hur ska jag klara mig utan honom!?
Men jag har träffat hans kille och han är väldigt trevlig så det kändes väl en aning bättre efter det. Fast helst vill jag ju att han ska vara kvar här med mig..

Har fått påskbilderna nu!!

Tårtan vi gjorde

Mums!

Sen målade vi ägg

Laura gör konstverk :)

Koncentrationsnivån var hög!

Tada!! Det snyggaste ägget!

Fina ägg

Ägg face!

Här är min fina födelsedagstårta!!

Liz is excited!

Cody och jag!

Kommentarer
Postat av: pappa

Det ordnar sig med det materiella, snygg tårta. Den passar ju dig. Ses snart om askan tillåter.

Pappa

2010-04-17 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0