Disney och FÖDELSEDAG!!

Dagens sång :)

Så helgen spenderades i Orlando. Vi bodde hemma hos Tisha, som hade ett väldigt fint hus bara några minuter ifrån där Tiger Woods bor. Funderade på att kasta ägg på hans hus men det är ju bara honom vi inte gillar, och så skulle säkert Elin få städa upp det så avbröt det uppdraget i ett tidigt stadium.
Lördagen var full med en massa skoj på Disney World och jag skrek så mkt i alla bergochdalbanor att jag nästan tappade rösten.. Vi hade riktigt kul och perfekt väder!
Liz var paparazzi DELUX och fotade ALLT, sen på kvällen när vi stod i kö till helgens sista åktur så skulle hon radera en bild, men lyckades radera alla... Så ironiskt!
Tishas föräldrar öppnar en restaurang imorgon så vi var där på smygpremiär och käkade där hela helgen. Kanongod mat och super söta och trevliga föräldrar som skämde bort oss riktigt ordentligt, det gillar vi :)
Fick vara med i köket och hjälpa till att göra friterad glass! Smaskens!
Tishas pappa påminner väldigt mycket om dig Carlos (om du läser det här) och jag saknade hela familjen Escobar lite extra mycket när jag pratade med honom. Hoppas att ni har det bra och att vi kan ses i sommar!

Vi var tillbaka i Boca på söndag kväll och då kom Leo hit och hälsade på! Tyvärr mådde han lite dåligt så det blev lite ändrade planer, men han kunde i alla fall vara med på en träning och träffa min coacher och vi tog en tur runt campus och han fick vara med på våran styrketräning också, så nu vet han precis hur min vardag ser ut :)

Efter träningen bjöd Rhi hela teamet på tårta som hon hade gjort åt mig och Cody som också fyller år idag. Tårtan var en bassäng!! Och den här hade till och med ryggsims linor, tror nog att NSG tårtan ligger lite efter här faktiskt:) Bilder kommer sen när Rhi har skickat dem till mig..
Här kommer lite Disney bilder:

På Tishas föräldrars restaurang Cancun Grill

Mexikaner!

Liz och jag

Hela gänget

Tisha!!

Tbaby och jag som dykare

Sorry Mallan det här var det enda vi såg av Musse, det var inga Disney figurer på gatorna..

Haha Liz ansiktsuttryck är bara för härliga
Tisha jag och Jenn
Stämmer det här så bra in på mig...? Tror inte att yrkena är något för mig i alla fall haha



Kommentarer
Postat av: Malin

Snälla Jonna bli en präst!! Och fräls mig, tror du skulle få lite ordning på mig <3

2010-04-14 @ 22:27:56
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0