Stadium runs

Alla verkar ha dem, men min skolas footballstadium ligger i Fort Lauderdale, ca 30min bor med bil, så vi har aldrig gjort något sånt. Kanske nåt jag ska vara glad för?
Fast jag fick ju min dagliga dos av trappor när jag sprang omkring med tidningarna på mornarna under sommaren, så jag kanske skulle vara värsta grym? Eller inte..

De håller på att bygga en stadion här på campus just nu, men vem vet hur lång tid det tar innan det blir klart. De håller också på att bygga en "relax pool" eller vad man nu ska kalla det, den kommer ha tre st 25yard banor för dem som vill motionera och sen kommer det vara en lek/relax del om jag har fattat det rätt. Låter ju inte helt fel!
Stranden ligger ju visserligen bara ca 5-10min bort med bil :)

Åskan har fortsatt att störa våra eftermiddagsträningar. Det är så irriternde för det är jättefint enda fram till kl 2.
Tortyr i breezway blir det då. Det är väl inte så jättejobbig saker vi gör men det är så varmt ca 35 grader varje dag! Efter typ 5 minuter är man helt genomdränkt i svett! Så äckligt! Och på den lilla madrassen vi har att ligga på samlas snart en liten svettpöl, nice!
Landträningen har bestått av "superlegs" ett set med 20 snabba benböj, 20 utfall, 20 snabba split hopp och 10 höga upphopp och allt ska gå så fort som möjligt. Sen den vanliga rundan med 50 situps i varierad form, 15 armhävningar och 10 shrugs. Och så allting X antal gånger.

Nej nu är det dax för träning, ska kika vad det är för väder.... Jorå, de mörka molnen börjar rulla in... suck!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0