Myrornas krig!

Jonna vs Myrorna 1-0

Nu jäklar ska dom bort!
Jag och Anna har tröttnat på dem äckliga små liven som springer omkring på våra skrivbord så vi har införskaffat myrgift! (mohaha)
Ett antal droppar gift är utlaggda på strategiskt utvalda platser, och redan efter 24h har det samlats en hel drös med ont anande myrstackare...


Idag har jag hunnit ha en lektion, engelska.
I slutet av lektionen gick jag fram till min lärare och bad honom att skriva under mitt travel letter eftersom vi ska iväg i helgen och jag kommer missa fredagens lektion.
Absolut absolut, självklart skriver jag under, svarade han. Och under comments: skrev han dit "excellent, tremendous student, bravo" så det var ju ganska bra feedback :)
Sen sa han att jag alltid hade så pigga och aktiva ögon, och att jag alltid utstrålade närvaro vilket gjorde honom som lärare varm om hjärtat.
Jag misstänker att det är min enorma simglasögonbränna aka tvättbjörnsbrännan som gör att min ögon ser så oerhört pigga ut hela tiden, eller vad tror ni mamma och pappa?

Chip hej, nu är det matte dax!


Kommentarer
Postat av: Ma

Ha ha, det är väl inte helt omöjligt att det är så, kan ju även vara så att om man avverkat ett pass i baljan före kl 08.00 så ser man piggare ut än alla andra i klassen!!!!

Hur som helst så är det ju inte avsaknaden av solbränna runt dina ögon som ger dig studieresultaten, så det värmer även våra hjärtan att du är så duktig m dina studier. Jätteroligt att höra och sträck på dig nu och må bra av att du är en så´n glädjespridare!!!

PS. Tvättbjörnar äär ju söta.

Älskar dig

Ma & Pa

2009-09-28 @ 18:32:30
Postat av: Ma

Du vet väl att ni kan prova FUN light om ni inte blir av m myrorna, det kanske är billigare än myrgift, fungerar lika bra enl NyTeknik

Puss

2009-09-28 @ 18:36:02
Postat av: Andrea

Haha, definitivt tvättbjörnsringarna! ;)

Kul att du är så duktig :)

Älskar dig! puss

2009-09-28 @ 21:31:45
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0