Min nya adress!

Här är min nya adress:

Jonna Nyback
PO Box 266n
1880 Florida Atlantic Blvd.
33431 Boca Raton, FL
USA

Och här är lite bilder från min lägenhet:

Så här ser lägenhetskoplexet ut, vi bor på 2a våningen


Mitt rum


Hallen till badrummet och Lauras och Stephanies rum som vi har dekorerat med blommor


Trappen ner till vardagrummet och köket


Vår "matsalsdel" med köket i bakgrunden


Vardagsrummet

Så ser det ut och jag stormtrivs! Det är helt underbart att bo så här jämfört med att bo i dormet jag bodde i förra året!

Igår blev det inte så mycket plugg som jag hade tänkt. Anna och jag fastnade framför True Blood. Det var ju så spännande så vi kunde inte sluta titta! Sen på kvällen åkte vi med Eszter och hennes pojkvän och såg Final Destination i 3D på bio.
Jag tycker att det är lite obehagligt med 3D, när det kommer en massa saker flygande mot en hela tiden så jag smygkikade lite utan 3D glasögonen ibland. Filem var ganska kass måste jag erkänna. Skådisarna var ju patetiska och till och med jag kunde nog ha gjort det bättre! Så ingen film jag kan rekommendera.

Nej nu ska jag spendera några timmar med plugg innan träningen denna lediga Labour Day..


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Vad fint du bor jonis :)

2009-09-12 @ 11:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0