intersquad avklarat

Så då var intersquad för i år avklarat, skönt!
Tycker alltid att första tävlingen känns lite ovan. Har kört minimalt lite från pall, och framför allt i yards, så känslan var lite off.
Men det gick relativt bra i alla fall. Bättre tider än förra året så jag är nöjd :)
Plus att jag undvek att få freshman stryk! Bra gjort av mig!
Eszter regerar självklart i poolen, hon är medley/bröstsimmerska från Ungern och krossar alla! Hon simmade 1000fr, och Anthony (inte alltid så bright som ni som har följt bloggen kanske kommer ihåg) räknade fel åt henne med vändningskylltarna, så hon simmade 50 för mycket, men det gjorde ju inte så mycket, när hon gått i mål har närmaste person i alla fall 50yard kvar.. :)
Sjukt trött i kroppen efter loppet så jag tog mig ett isbad efter allt var klart, funkade ju så bra förra gången.

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga lite, sen senare ikväll ska Eszter, Csaba, David (alla tre från Ungern) Anthony och jag till en Ungersk restaurang i Fort Lauderdale, ska bli intressant att se hur det smakar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket nummmer ska ja ringa? puss mh guess whos back

2009-09-26 @ 23:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0