Intersquad imorn!

Kroppen känns som ett tomt skal nu bara.
Har för ovanlighetens skull ingen träningsvärk, eller så är jag kanske bara för trött för att känna den?
Musklerna känns sådär jobbigt "skrattiga" för tillfället. Ni vet hur svag man är om man verkligen asgarvar samtidigt som man försöker göra nånting som har med styrka att göra? Eller? Aja ni som nån gång har asgarvat av någon anledning under styrketräning förstår vad jag menar.
Den känslan infinner sig för tillfället i min kropp.

Imorn har vi intersquad. Vår första tävling, fast det är ju inte en riktig tävling men men. Intersquad är när man delar upp laget i två, vi är uppdelade i blå laget och gråa laget, och sen tävlar man mot varandra.
Så det är väl inte på blodigt allvar men man vill ju att sitt eget lag ska vinna!

Men det är intersquad som kickar igång tävlingssäsongen, för efter det så rullar det på! Redan helgen efter så ska vi först till Tallahassee och simma mot FSU på fredan och sen på lördan ska vi till Georgia i Atlanta och simma mot Georgia Tech, FGCU och Alabama, skoj!
Får träffa lite svenskar i Alabama tror jag i alla fall! :)
Viktoria Hyddmark och Ida Persson förhoppningsvis!

Nu ikväll ska jag bara slappa, ta en sväng till Walmart och sen kolla på True Blood med Anna!

Ha en trevlig helg så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0