Dagens kommentar

.......Oh, so you speak scandinavian?


Mallan, jag tror att det var min engelskalärare som fällde denna klyftiga kommentar:)

Nu är det bokat och klart!
Ska hälsa på syrran över thanksgiving!
Det ska bli jättespännande att åka New York och se hur hon har det!
Dollarn har ju tyvärr stigit över 7 kronor igen så jag passade på att boka medan den fortfarande höll sig lite nere, så efter min mattelektion skyndade jag till Oxly och hittade en ledig dator så att jag kunde boka biljetten:)
Sen efter det så hade jag så sjukt mycket positiv energi i kroppen så simpasset bara rullade på den positiva vågen. Det var sjukt kul att simma och jag kände mig lixom outtröttlig, härlig känsla!
Tydligen var passet ganska jobbigt med korta starttider och hög fart men jag märkte knappt av det, simmade ifrån nästan alla!
Borde boka en New York resa varje dag om det känns så här bra efteråt ;)

Idag har det varit svalt, bara 28 grader....
Fast det har varit mulet hela dagen så det kändes ungefär som 25, så jag antar att jag har acklimatiserat mig om jag tycker att 28 grader känns svalt...

Min engelska lektion var inställd, så jag var hem en sväng på förmiddan och hann prata lite med faster Karina på skype :) Det var väldigt trevligt!!

Nej nu ropar social psychologyboken på mig! Prov nästa vecka så det kommer behövas mycket läsande under bussturen, så jag håller tummarna för att jag slipper bli åksjuk! Har inte riktigt tid att slösa bort så MÅNGA timmar på att bara sitta och stirra i en buss (eller sova, bilfärder brukar ju fungera som sömnpiller på mig)... Tar antagligen runt 8-9 timmar till Tallahassee, och sen hur lång tid det tar därifrån till Atlanta har jag ingen aning om... Däremot har jag hört rykten om att hemresan från Atlanta rör sig omkring 12 timmar....


Kommentarer
Postat av: Mallan

Hehe, vem kläckte den?

2009-09-30 @ 21:24:16
URL: http://grejenarden.blogg.se/
Postat av: Ma

Lycka till på tävlingarna! Du får väl låtsas att du köpt en resa till till NY!!!!

Puss&kram

Ma&Pa

2009-10-01 @ 19:34:49
Postat av: Malin

Om han sa så, då kan fan jag bli engelskalärare... kommer du ihåg våran kebabhousefilm sist du kifen o jonas var här. (den tar jag med mig i graven dock)

2009-10-01 @ 23:10:42
URL: http://grejenarden.blogg.se/
Postat av: Andrea

SUPERKUL att du kommer :D:D:D:D:D



Vart sjutton ska ni som åker så långt?

Varför flyger ni inte?

2009-10-02 @ 05:05:18
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0