Torsdag 29e Okt

Det är ju det jag har gjort och då blev den så pytteliten, du får helt enkelt börja prenumerera på Bbl/at Nils! ;)

Dagens dag har varit lite bättre än avgrundsdagen igår... Började klockan 6 med 30 minuters löpning, sen simning i en timma, alldeles lagom, och huvudserien var en armserie så löparbenen kunde vila lite! Jag har blivit mycket bättre på arm, antagligen för att jag har blivit starkare (wohoo!).

Interpersonal cummunication klassen jag hade i går kväll muntrade upp mig lite också, skrattar alltid en massa på den lektionen för det är "some crazy girls" i den klassen alltså! (vi är ca 12 tjejer och 2 killar). Jag skulle vilja anlita ett camera crew för att följa efter en av tjejerna under en vecka, för hon har alltid helt galna historier på lager, oavsett vad vi diskuterar så kan du slå dig i backen på att hon har haft en mycket ovanlig upplevelse rörande det aktuella ämnet!

Igår diskuterade vi bland annat aggressive communication eller nåt sånt, det var typ som ett Dr Phil avsnitt, "jaha och hur kände du inom dig när det hände" och "hur kände du inom dig när du reagerade så"
Det är tydligen väldigt vanligt bland de här tjejerna att kasta saker omkring sig när de bli arga, haha! Och Chase, den enda killen som var där igår, satt tyst och lyssnade till alla historier om telefoner som flög hit och tallrikar som flög dit, och till sist säger han "men herre gud, vad är det som gör er så arga hela tiden?? Jag går igenom ca 2 x-box kontroller per år, men det är nog det enda jag har sönder..."
Låter väl kanske inte så jättekul, men ni skulle förstå om ni var där :)

Sen på kvällen kom Annas pappa och brorsa och hälsade på, det var trevligt att träffa dem en liten kortis också! Nu kan jag knappt hålla mig tills imorn så att jag får hugga in på godispåsen!! Faktiskt bara 23,5 timmar kvar nu ;)

Nu ska jag kila iväg till träningen, ryktet säger återhämtning, kan ju alltid hoppas!
Dual meet med FGCU och Tampa imorgon! Så jag får träffa två svenskar! Skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0