Paradiset i Boca

Har precis kommit tillbaka från "paradiset" också kallat Dr Bruce mottagning. Massage.. Sååå skönt!
Fast idag gjorde det lite ont, var öm i nästan hela övre delen av ryggen, men nu efteråt känns det jätteskönt!
En förmån man som internationell atlet har här på FAU, gratis massage en gång veckan om man vill:)
Och så här ser stälelt ut:



Fint va?

Jag njuter av varje sekund jag är på det här stället, till och med när jag sitter i väntrummet! Personalen är verkligen jättetrevlig och omgivningen är som ni ser helt underbar!


Kommentarer
Postat av: Ma

Jaaa det ser verkligen ut som ett underbart ställe mao ett perfekt passande ställe för våran underbara "onge".

Njuut och använd det så mkt du orkar, det behöver din kropp och själ!

Älskar dig

Puss ma

PS. Njut lite för mig oxå för ett sån´t ställe skulle jag med vilja há!!

2009-10-09 @ 19:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0