Onsdag 21 okt

Vad har jag gjort hela kvällen egentligen? Ingenting... Jag orkar inte ta tag i min Dalai Lama uppsats just nu, har stirrat på den först (och enda) paragrafen alltför lång tid. Kommer inte på nånting att skriva, så lyssnar bara på musik istället. Imorgon ska jag vara mer seriös med pluggandet och låta Spotify vila..

Skolan var helt okej idag, hängde med på mattelektionen tillochmed. Behövde inte skriva "ASK JOE" med stora röda bokstäver nånstans i anteckningarna! :)
Efter lektionen gick jag till en SI session för matte eftersom vi har prov nästa vecka, så det har blivit mycket matte idag.

Träningen gick bra och var rolig, kroppen känns bra vilket förmodligen beror på gårdagens massage och dagens sovmorgon.
Efter träningen träffade jag skolans idrottspsykolog, han var intresserad av att jobba med mig så det ska bli intressant. Idag pratade vi bara lite allmänt om Serbien, Sverige, Florida och simning.

Ser fram emot styrkan imorgon, jag har blivit ganska stark igen (enligt mina mått mätta) klarar 10 pull ups igen, det hände typ en gång under NSG tiden så känns bra att vara tillbaka igen:)

Det har varit så blåsigt de sista dagarna. Igår när jag cyklade hem från volleybollmatchen så fick jag nästan ett palmblad i huvudet! Det brakade till och plötsligt dunsar det ner ett 2m långt palmblad en meter från min cykel, höll på att få hjärtstopp!

Såg på hemsidan att de har lagt upp de nya bilderna, bra! Skönt att bli av med den gamla.


Lady Owls påväg att krossa FIU ;)

Efter tävlingen i fredags

Efter vår beach practice i lördags, jag och Tisha


Nej nu ska jag nog sova, har inget vettigare för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0