hösten har kommit hit också

I söndags, det var då den kom... Hösten.
Man kan ju bli lite irriterad, lixom wtf känner inte direkt för att frysa här i Florida redan, jag kan gå med på det nån vecka under december men inte redan nu.
25 grader i söndags, ännu kallare i måndags, bara 14 grader under morgonträningen, brrr!
Men idag var det lite varmer igen runt 26 tror jag, fast det är lixom inte 26 varma sommarsverige grader, det är lite kalla Florida grader vi pratar om (fast antagligen är det jag som har acklimatiserat mig), hade på mig leggings och tjock tröja idag.
Men äsh, man ska väl inte klaga så mkt, hur varmt/kallt har ni det hemma i Sverige? (hehe)

Igår var jag på middag med min stiliga och goda vän Dough på mitt favoritställe, cheesecake factory! Sååå gott! Hans pojkvän är manager eller nåt sånt där så vi käka gratis, nice! En mycket trevlig kväll må jag säga!

Nu måste jag kila så att tutor Joe inte blir arg på mig, fast det blir han aldrig i och för sig, hur seg jag än är i hjärnan vad gäller matte så hittar han alltid andra sätt att förklara så att tillslut så fårstår jag lite i alla fall. Han är nog världens bästa mattelärare!

Sen är det "20 sports 1 team" ikväll, volleyboll laget spelar så alla atleter ska vara där och heja på, ska bli kul!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0