fredag igen

Fredagen började med sovmorgon (yeey) inte styrka fören klockan 8, där svettades vi (jag och Erin) gärnet.. Jag förstår inte hur vissa av tjejerna kan hålla sig så fräscha?! Antingen så svettas de helt enkelt mindre(?!) eller så anstränger de sig kanske inte tillräckligt? Eller så försöker de impa på den snygga golfkillen som gymmar samtidigt som oss... hmm.. Tyvärr tror jag att alternativ nummer 2 är mest troligt.. Eric sa i alla fall att killarna i laget uppskattade att jag inte var en sån typisk tjej som var klen och inte ville bli svettig, haha!

Efter en engelskalektion och en mattelektion skyndade jag hem och slängde i mig lite käk och sen trampade jag iväg till poolen för att möta upp resten av tjejlaget. Vi packade in oss i en buss och begav oss iväg till Miami, där vi tävlade mot FIU. Jag simmade väldigt långsamt, men jag vann mina grenar och plockade hem poängen till laget så det var väl i alla fall något positivt. Ska ju inte vara snabb jst nu heller så.. FAU vann i alla fall ganska överlägste:)

Kvällen blev chill framför tvn med Anna och Steph. Steph är så härlig, hon har sitt sätt att se på saker och ting (percis som alla andra) och delar gärna med sig av sina "visdomsord".  

"När du är 15 är du bara korkad, sen när du blir 18 blir du lite smartare, om du har tur..."

Idag hade vi beach practice, så det var bara att kuta ner till baywatch hytt nummer 14, simma tillbaka till nummer 20 och sen göra om det en gång till.
Som ni vet så har ju löpartalangen hamnat hos syrran så idag tog det 44 minuter. Sen var det obligatorisk chill/lek på stranden i 30 minuter innan vi fick åka hem.

Vid 12 var det dax för massage i paradiset igen, underbart som vanligt!
Nu försöker jag samla mod till att se Paranormal Activity ikväll på bio, har hört att den ska vara sjukt läskig...

XOXO

PS Steffe, det är ju alltid mer spännande när det är "fortsättning följer" :)


Kommentarer
Postat av: Stefan Sandberg

Haha, självklart är det de, det skapar iaf ett intresse om inte annat :). Ser fram emot bilderna.

2009-10-18 @ 12:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0