Fredag 23 Okt

Min krönika publicerades för första gången i tidningen idag :D
Coolt!
Dagens höjdpunkt so far!

Det har varit en tuff vecka och idag var det äntligen återhämtning, välbehövligt! Men det blir antagligen dyngpass (som vi sa förr i tiden i KSS) imorgonbitti.. Great!
Fick tillbaka min första ENC 1102 uppsats, ett riktigt "powerhouse" kallade min lärare den och jag fick beröm men jag hade lite småfel som jag måste rätta till.
Sen bestämde han att istället för att skriva uppsats nr 2 om Dalai Lama, så ska vi arbeta två och två och analysera Dalai Lamas text paragraf för paragraf. Funkar bra för mig, jag hade endå bara lyckats knåpa ihop en paragraf på min egna uppstats. Så i helgen ska Darnell (han jag jobbar med) och jag ge oss på Dalai Lamas argument, kan bli intressant.

Om ca 1 timme så börjar Lauras fotbollsmatch! Spännande! Jag är nästan lite nervös! Det är en viktigt match för laget så håll tummarna för att dom vinner!
Igår gjorde jag och Anna ett snyggt "Heja Laura" plakat som vi stolt ska vifta med! :)

Efter matchen ska jag på konsert! Pitbull och Fabulous kommer hit till skolan och håller konsert, ska bli kul!

Recruit weekend igen, men den här gången sa jag att jag inte kunde vara host för jag måste plugga. Däremot ville Steve att jag skulle vara host nästa gång recruiter kommer, om två veckor, för då var det tydligen högt prioriterade recruits.. Det var ju lite roligt att han föredrar mig som host då, så tydligen gör jag ett bra jobb. Jag är ju faktiskt ganska trevlig;)

Nej nu ska jag öva på några "Heja Laura" hejaramsor, haha!


Kommentarer
Postat av: Guess who's back <3

Coolt :) Du får filma när de kommer eller nått.

Pusspuss

2009-10-24 @ 08:22:15
Postat av: Anonym

Kan du inte länka till nån adress så man får läsa krönikan? :)

2009-10-24 @ 09:42:08
Postat av: Ma

Jaaa du, det är du och inte bara ganska utan supertrevlig. Hoppas Lauras lag vann. Há det bra

Älskar dig

Puss

2009-10-24 @ 15:30:22
Postat av: Anna-Maria

Du ser ut att må bra Kojven, saknar dig!

2009-10-25 @ 21:29:19
Postat av: amanch

vart kan man läsa krönikan :P i need inspiration. Hoppas allt är bra :)

2009-11-17 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0