full rulle hela helgen

Ursäkta den dåliga uppdateringen, dumburken har varit lite vresig på sista tiden och ville inte längre använda sig av internet, men nu har jag återställt den två gånger och på nåt sätt fått internet att fungera igen. Får väl se hur länge det håller...

Helgens resultat var ganska bra för min del, trots att fredagens tävling innebar 8h i buss innan tävlingen så det är jag nöjd med. Förlorade dock 200fr i målgången och det suger ju alltid, så får öva på mina finishar..
Efter dual meetet mot Florida State University var det bara att sätta sig på bussen igen och åka vidare i 5 timmar mot Atlanta. Var framme vid midnatt och checkade in på hotellet och sussade sött i de härliga STORA hotellsängarna.
Nästa morgon var det dax för nästa tävling, den här gången mot Florida Gulf Coast, Georgia Tech, Alabama och Georgia Southern, tror det var alla.
Det gick också ganska bra, fast fick inte simma 200fr vilket var lite tråkigt men simmade 4*50me, 50fr, 100fr och 4*100fr.
Fick ju träffa Ida och Vicky också! :) Alltid kul att träffa svenskar när man åker iväg, känns lite mer som hemma då!
Efter tävlingen väntade en 12h lång bussresa hem, vi var hemma 04:30 på söndag morgon.. mindre kul, men lärde känna lite nya freshmens så det var ju trevligt.

På vår hemsida kan den som är intresserad läsa mer om tävlingarna: http://fausports.cstv.com/sports/w-swim/fau-w-swim-body.html

Idag har jag haft matteprov, kändes bättre än förra gången så hoppas verkligen att det gick bättre! Har inte råd med fler dåliga testresultat i den kursen.
Imorgon har jag psykologiprov så ska läsa lite i den boken nu..

Bilder från helgen kommer snart! (om internet vill sammarbeta med mig så att säga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0