shitty day...

Tyvärr kan jag inte länka till krönikan eftersom den ligger på Bärgslagsbladets nätsajt och man måste prenumerera på tidining för att få tillgång till den.

Ursäkta den dåliga uppdateringen.
Idag har varit en riktig skitdag, började med ett matteprov som jag kände mig ganska så föreberedd för, men icka sa nicke, uppgifterna på provet ser typ helt främmande ut för mig, och hur mycket jag än stirrar på pappret så får jag ingen snilleblixt om hur man ska lösa alla dessa matematiska problem... suck!
Men men, man ska väll bli underkänd åtminstonne en gång i sitt liv, kanske dax den här terminen... Förhoppningsvis inte!

Och så är jag avundsjuk på Anna! Hennes pappa och bror är här och hälsar på nu! Och idag hade hon ingen träning så hon har spenderat dagen med familjen på stranden.. Hur fuskit är inte det?

Men de har däremot köpt en stooor godispåse åt mig:D Men måste vänta tills helgen innan jag får avnjuta lite svenskt godis


Skitdagen fortsatte med bestraffningslandstyrka på träningen följt av ett möte med en massa viktiga personer från athletics department, samt en polis, för tydligen så har en massa freshmen strulat till det och druckit alkohol när vi hade recruts här, så några har blivit kickade från laget och andra avstängda för en period, vilket betyder att vi har ett ganska svagt lag inför mötet med FGCU och Tampa nu på fredag, tack för den!

Helgen som var var däremot bättre, jag Anna och Laura slog på stort och gick ut och käkade middag i lördags, mumsigt och trevligt!

Jag och Anna


Söta Laura

Söndagen innebar 20 sports 1 team, så vi stöttade vårat manliga soccer lag, som tyvärr förlorade, men men. Varmt som en bastu var det så vi sökte svalka under läktarna

Adam är en aktiv suporter

Likaså Csaba och Jesse

Här är det lite piggare folk, Liz, Trevor och Jenn. I bakgrunden skymtar min "Heja Laura" skylt, jag var där och hejade på Laura unders hennes match som var innan killmatchen.

Nej nu ska jag träffa Darnell och jobba med våran engelskauppgift..
Helst av allt skulle jag just nu bara vilja krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet och vakna upp lagom till helgen...


Kommentarer
Postat av: Nils

kör print screen på krönikan då! :)

2009-10-29 @ 16:09:34
Postat av: Jonas

wow, kickade fran laget?

2009-10-31 @ 05:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0