Helgen i bilder

Fredag: Tallahassee, Florida State


Alicia, Chris & Eric

Jag och Eszter

"ljushuvudet" Anthony

Smila tills fejset spricker! Jag och Evan

Lagkappslaget minus Erin: Emily, jag och Kelly

David & me

Starten på lagakappen

Lördag, Atlanta: Georgia Tech, Alabama, Florida Gulf Coast, Georgia Southern


Ida!!!

Swim swim

En del av laget.. Shit va alla va muntra då!

Kelly & David
Någon: fuuuck, I hate 100 butterfly, I dont wanna do it
Jag (till Kelly): That's a really bad attitude, she should try to be more positive..
Kelly: I agree, and you know what? Im gonna ROCK the breastroke! Yeeeah!
Skön tjej! :)

I väntan på vår 12h långa bussresa hem...

Matt & Chris

Chris & Alicia

Mina otroligt trevliga resekamrater Kelly & Matt

Fler bilder kommer på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0