Hos psykologen

Träffen med psykologen gick bra igår, vi pratade om hur jag vill känna när jag simmar och innan jag simmar och vad jag ska göra för att uppnå dessa känslor. Säker, stark, avslappnad, fokuserad m.m.
Vi pratar också om vilka känslor jag INTE vill ha och hur jag ska jobba för att motverka dem.
Vi utgår ifrån mina lopp under Conference förra året och några lopp i Sverige som har kännts jättebra. Så Mitch har gett mig tips om nutrition och tycker även att jag ska prata med våran styrkecoach om han kan köra lite frivändningar med mig efter våra styrkepass.
Vi bygger upp positiva känslor, och ska lägga upp en "gameplan" som jag ska försöka följa. Det första steget är att jag ska skapa en slogan som jag ska sätta upp på platser så att jag ser den ofta, typ i mitt skåp i omklädningsrummet och på spegeln hemma.

Ikväll ska jag och Laura, förhoppningsvis Csaba och Eszter också, gå på ZUMBA! Skolan erbjuder en massa olika workouts i Rec centret så ikväll ska vi då prova på Zumba som är en slags dans workout, ska bli intressant! Speciellt eftersom jag och Laura är typ stela som pinnar och har 0 taktkänsla..
Recension kommer senare!

Senare ikväll ska jag följa med min kompis Ben och hans två bröder och en flickvän ner till Mizner och käka middag eller gå till nån bar. Det är Bens födelsedag i helgen så hans bröder har kommit hit från Canada för att hälsa på honom, det blir nog trevligt!


Kommentarer
Postat av: ma

Kul att ni testar nya grejer.

Du kan tänka dig mig, hur jag ser ut på min afro"dans"!!!Förra gången körde vi med ryggen mot spegeln och då kunde jag faktiskt stundtals känna mig liiite som en afrokvinna. Det blir roligare o roligare o det är ju det som är grejen, spelar ingen roll hur det ser ut.

Hoppas ni får ett trevligt firande av födelsedagen oxå.

Puss ma

2009-11-13 @ 22:37:06
Postat av: Malin

Oh, zumba :)

Vad tyckte du?

Puss & Kram

2009-11-15 @ 22:34:06
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0