Nov 12

Igår var vi lediga! Hör och häpna! i Florida har man inte fall break som alla andra verkar ha, kanske för att det inte finns höst i Florida? haha.
Det var i alla fall veterans day igår, så skolan var inställd, däremot inte träningen. Ännu ett stroke-free pass gick av stapeln. Asså jag blir så sjuuukt trött av att simma så mycket fjäril..! De senaste 7 dagarna har jag simmat totalt lika mycket fjäril som jag normalt gör under 1 månad.. Och det är aldrig teknik eller lugnt, hela tiden "this is fast" så man får ligga där och nöta på.
Jag sneglar hela tiden längtansfullt bort mot sprintgruppen som gör en massa sprintiga saker, vilket skulle passa mig mycket bättre än att ligga där och nöta fjäril...

Efter gårdagens pass så hade jag ett möte med Head Coach Steve. Vi satte lite måltider och pratade om skolan och träningen, trevligt!
Han är fortfarande mycket nöjd och tycker även att jag har förbättrat mig sen förra året så det låter ju bra. Jag nämde också i slutet av vårat möte att jag inte tyckte att jag passade in så bra på alla stroke-free pass (känner mig nästan som borttappad i Kina ibland) och föreslog att jag kanske skulle kunna träna med sprintgruppen de dagarna Mid-D kör medleypass, det skulle ju vara bra för min hundring och femtia. Och han höll med! (woho) Andra som har frågat samma sak har fått ett No-I-think-you're-just-fine-where-you-are-svar, så jag är måttligt nöjd!

Nu ska jag nog nappa lite innan träningen!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Ma

Kul Jonna!

Pappa o jag tolkar det som att du var omåttligt glad, eller hur!?

Väntar på att höra om torsdagsträffen m psykologen oxå.

Älskar dig, puss

ma

2009-11-13 @ 16:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0